60

Ekonomikos pagrindai mokykloje, neapmokestinamas mokinių ir studentų verslumas


Autorius - Mantas Petrauskas

Mano idėja - įvesti mokyklose ekonomikos pagrindus (paprastai, lietuviškai), kad mokiniai suprastų, kas yra pinigai, kokia yra pinigų vertė, kaip jie uždirbami. Kad mokiniai galėtų atlikti savo sugalvotus projektus, kad ir per atostogas, kažką sukurti ar tiesiog prisiskinti sode obuolių, pabandyti parduoti, paskaičiuoti, kokie kaštai, koks pelnas ir taip palaipsniui ugdyti ekonominį mokinių švietimą (paprasta ir gyvenimiška kalba). Kad baigę mokyklas ar aukštąsias mokyklas, mokiniai nebijotų žengti savarankiškai pirmą žingsnį darbo vietos susikūrimui. Kad žinotų kokia verslo forma yra geriausia ir patogiausia jam. Taip pat būtų gerai, jei mokiniai ir studentai galėtų imtis veiklos iki tam tikros sumos be jokių mokesčių ar juridinio asmens kūrimo, tai padėtų skatinti verslumą ar palengvintų studentų gyvenimą. Kad mokinys, vasarą prisiskynęs maišą obuolių kaime ar pririnkęs pintinę grybų, galėtų juos be baimės turguje parduoti ir turėti savo kišenpinigių, o ne kaulinti iš tėvų.