6

Lietuvos žinomumo gerinimas užienyje: natūrali gamta, atskiras dėmesys turistams iš Azijos, „Word-of-mouth“ marketingas


Autorius - Lina Ambrazeviciute

Lietuva atrodytų labai patraukli turistams, tačiau informacija apie Lietuvą užsienio šalyse nėra lengvai pasiekiama.
 Pirmiausia, tai neturėtų būti tik trumpa akcija, o kasdieninis darbas grupelei žmonių. Keletas idėjų kaip Lietuva galėtų patraukti turistų dėmesį:
1. Natūrali gamta. Galimybe pasijusti vieniems gamtoje. Šiandienis turistas dažniausiai praleidžia daug laiko grūsyse tarp kitų turistų, belaukdamas, kada galės išvysti lankytiną objektą, ar atsiveriantį gamtos vaizdą. Taip pat yra daug norinčių „atsijungti nuo pasaulio“, ką Lietuvos gamtoje galima lengvai įgyvendinti. Tik reikia tai labiau išreklamuoti.
2. Dideli turistų srautai plūsta iš Azijos, kur vis daugiau žmonių gali sau leisti keliauti. Turėtų būti  specialios reklamos tik toms šalims. 
3.  Kviestis į svečius populiarius „blogerius“, Instagramo, Twiterio žinomus vartotojus, gastronomijos ieškotojus, keliaujančius kulinarus. „Word-of-mouth“ marketingas.